Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Kom-igång 5500:-

5x körlektioner, riskettan samt komplett teoripaket inklusive obegränsade övningsprov via dator och app.
    Ordinarie pris: 7000:- | Spara 1500:-

• Paketerbjudande - Small 18900:-

20x körlektioner, riskettan, risktvåan, komplett teoripaket inklusive obegränsade övningsprov via dator och app samt lån av bil till ditt körprov med trafikverket.
    Ordinarie pris: 21250:- | Spara 2350:-

• Paketerbjudande - Medium 25000:-

30x körlektioner, riskettan, risktvåan, komplett teoripaket inklusive obegränsade övningsprov via dator och app samt lån av bil till ditt körprov med trafikverket.
    Ordinarie pris: 28150:- | Spara 3150:-

• Paketerbjudande - Large 31000:-

40x körlektioner, riskettan, risktvåan, komplett teoripaket inklusive obegränsade övningsprov via dator och app samt lån av bil till ditt körprov med trafikverket.
    Ordinarie pris: 35050:- | Spara 4050:-

• Paketerbjudande - 10x körlektioner 6400:-

Spara pengar med vårt körlektionspaket! Här får du 10 stycken effektiva körlektioner som är 40 minuter långa och alltid utförs med utbildad och godkänd trafiklärare.
    Ordinarie pris: 6900:- | Spara 500:-

• Handledarkurs 495:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 40 min 690:-

Våra effektiva körlektioner är 40 minuter långa och hålls alltid av utbildad och godkänd trafiklärare.

• Teoripaket 1800:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Riskettan 900:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2400:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil till körprov med uppvärmning 1500:-

Låna samma bil som du har haft körlektioner med till ditt körprov så att du verkligen känner dig bekväm. I samband med lån av bil så ingår även en uppvärmningslektion på 40 minuter innan ditt körprov.